sobota 26. března 2016

A cvičíš taky? - 2. část

Omlouvám se předem za neaktivitu. Mám rozepsané další dva články, ale mám o volnu docela nabito.
V první části, kterou najdete zde, jste se mohli dozvědět - ano, cvičím! I když není vždycky čas, tak se snažím pravidelně, ale hlavně minimálně třikrát týdně. Jenže jsem s tím pořád nějak nespokojená a cítím, že je toho celkem málo. Proto, jak už jsem někde zmiňovala, mám v plánu začít chodit do fitka a zintenzivnit svůj trénink. S mým časem to není žádná sláva - a to je hlavní problém. Musím se naučit si ten čas uspořádat tak, abych stíhala všechno (škola + učení, fitko, procházky se psem, přítele, pomáhat doma, číst, atd..). Nebude to jednoduché, ale ne všechny dny mám tak nabité.
Teď už ale dost žvástů (o tom v dalším článku) a pojďme k tématu. Dnes bych vás chtěla opět trochu namotivovat a napsat vám aspoň pár cviků, které se dají dělat v klidu doma v teplíčku.



Dnes se zaměříme na spodní část těla. Tedy zadek a nohy. Ke každé partii napíšu 3 cviky a přidám 3 obrázky. Důležité ale je, že všechny cviky na dolní partie spolu souvisí a jdou spolu ruku v ruce. Myslím, že vám je to jasné, ale kdybyste přece jen netušili, když děláte například dřepy, posilujete tím nohy, ale i zadek.

Zadek:


 Výpady jsou dobré třeba s jednoručkami a když máte možnost, tak i s nějakou vyšší váhou. Pak cítíte, jak vám svaly na zadečku pěkně pruží a zabírají. Pokud nemáte ani jedno z toho, doporučuji aspoň ty jednoručky nebo kettlebely, do té doby je můžete dělat bez ničeho.
Já je dělám většinou 20x až 30x a 3 série.

Zvedání nohou je skvělým tréninkem pro výstavní zadeček.
30x po 3 sériích.



Dřepy známe asi všichni. Jen bych zmínila, že (jak vidíte na fotce) je důležité mít rovná záda. A pro větší intenzitu, co se zadečku týče, doporučuji ho trošku víc v dřepu "vyšpulit" a nahoře podsadit pánev a zatnout.
20x po 4 sériích.

Dle mého názoru jsou toto tři nejlepší cviky na zadek, které můžete dělat v pohodě doma. 


Nohy:



Sumo dřepy jsou efektivní, jak na nohy, tak zadek. A navíc u této fotky máte i popis, co přesně dělat. Měli byste vědět, že správné dýchaní je u cvičení velice důležité.
15x - 20x na 3 série.


Zvedání nohy v leže je klasika. Druhý obrázek je zaměřen na vnitřní stranu stehen, což je pro mě osobně, ale i pro spoustu dalších děvčat velmi problémová partie.
20x po 3 sériích oba cviky.


Nakonec koláž rovnou s třemi cviky. Prostřední už jsem zmiňovala výše a první a poslední jsou také skvělými cviky. Přičemž ten poslední je i na spodní část břicha.

Jen bych chtěla nakonec upozornit, že to vůbec podle mě dělat nemusíte. Opakování i série si upravte podle sebe a postupně přidávejte. Hlavně necvičte jenom tyto tři cviky a hledejte další třeba i na internetu. Obměňujte je. Kdybych vám tu měla vypisovat všechny a přidávat obrázky, byli bychom tu dlouho.


Vaše vyčerpaná

post signature

6 komentářů:

  1. Super článek :) a moc hezky jsi vybrala cviky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:)
      Samozřejmě to záleží na každém, ale já zrovna tyhle dělám nejradši. Ale znám spoustz lidí, kteří nesnáší, nebo odsuzují dřepy. :D:) Jsem ráda, že se shodneme.:)

      Vymazat
  2. Dřepy jsem nesnášela když jsem se cvičením začínala, teď při nich dá se říct relaxuju :D
    Jinak super článek! Moc se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě nevadily nikdy, spíš výpady jsou pro mě fuška. :D Ještě k tomu s váhou. :D
      Děkuju moc, vážím si toho! :)

      Vymazat
  3. Jůů, parádní cviky. Spousta z nich znám a taky dělám, tak mě těší, že jsem si určitě nevybrala špatný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc!:)
      No, nevím, jestli je soudit zrovna podle mě, ale obecně jsoi dobrý bych řekla. :D:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)