úterý 29. března 2016

Banánový chléb

Dnes jsem si pro vás připravila recept na skvělou snídani. Opět jsem čerpala recept od @jmenujisepeta, od které zkouším snad všechno a vždy jsem naprosto nadšená. Musím říct, že mamka se po něm mohla utlouct a další den jsem pekla znovu. Když zrovna nemáte moc času si připravit snídani, je to ideální varianta. Stačí večer upéct a ráno jen ukrojit. 



Suroviny:

• cca 100 g rozemletých ovesných vloček
• 2 banány
• čokoládový protein (můžete nahradit jiným sladidlem)
• 3 ČL kypřícího prášku
• skořice
• kakao
• voda

• oříšky, rozinky, semínka, atd. 

Postup: Banány rozmačkáme a rozmixujeme s ostatními surovinami dohromady. Popřípadě dolijeme vodu - těsto by nemělo být úplně tekuté, ale ani ani tuhé. Takové optimální, trošku lepkavé. Nakonec přimícháme pokrájené ořechy, rozinky, semínka a vše, na co si vzpomenete a na co máte zrovna chuť. Vymažeme si formu, nebo vyložíme pečícím papírem. Těsto nalijeme a rozetřeme do formy a pečeme přibližně 40 minut na 180°.



Přípravu by zvládlo i malé děcko a zaručuji vám, že zmizí aniž byste řekli švec. Výborná kombinace je si chléb pomazat arašídovým máslem a ozdobit ještě nakrájeným banánem (a k tomu samozřejmě kafíčko, to by mi šlo). Výborný je ale i samotný. No a když vás honí mlsná? Stačí si kousíček ukrojit a váš žaludek bude vrnět blahem.
Banánový chléb je skvělou volbou pokud si chcete ráno přispat a nechcete se dělat se snídaní. Stačí si ukrojit pár kousků a nasnídaní jste za chvilku. Nebo když jedete někam, kde nemáte možnost si udělat zdravou snídani, stačí napéct chleba, sbalit a můžete jet!
























Musím říct, že poprvé byl sladký, a tak s normálním máslem moc dohromady nešel. Na podruhé jsem ho udělala méně sladký a byl opravdu takový... chlebový (ano, to je ten správný výraz!), takže jsme si ho s přítelem mohli dát i s máslíčkem. Tudíž je jen na vás, jak sladký si ho uděláte a s čím si ho dáte. 

Hodně štěstí při pečení!



Vaše milovnice pečení
post signature

4 komentáře:

  1. Jéé, Gabčo, jak já jsem ráda, že jsi sem ten recept dala! Když jsem ten chleba viděla poprvé u tebe na Snapchatu, chtěla jsem ti napsat o recept :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)