sobota 5. března 2016

Kde hledat inspiraci?

Na takovou otázku odpovědět není zrovna nejlehčí. Proč? Každý přece hledá inspiraci někde jinde, v někom jiném a každého může motivovat něco jiného. Přestože zodpovědět tuto otázku je těžké, tak naopak lehké je najít si rádoby "vzor". Neříkám, že se ho musíte držet do konce života. U mě to prošlo mnohými změnami a nakonec jsem nezůstala u jedné věci, či člověka. Dnešní článek bude převážně věnovaný těm, kteří inspirují mě a pokusím se vás tím na jejich stránky, či profily odkázat a třeba v nich najdete motivaci i vy.



Ze začátku jsem hledala inspiraci všude možně. Instagram, facebook, ale i různě na internetu. Bohužel když už jsem nějakou tu slečnu s hezkým tělem našla, chtěla jsem mít tělo za týden jako ona. Jen stěží si v tu chvíli uvědomíte, že je to nemožné a že to za prvé - za týden nedokážete a za druhé - někoho napodobovat je blbost. Teda aspoň doslova. Tím pádem je důležité si uvědomit, že nemůžete někoho zkopírovat a navíc.. Chcete být originál a ne jen něčí kopie, ne? Další důležitá informace je, že pokrok není tak rychlý, jak budete doufat a urychlit nejde. Pokud jde o tvarování postavy a vy budete každý den makat dvě hodiny v posilovně, není to dobře. Ale to je snad zas na jiný článek.
Pokud máte vybranou nějakou fotku (třeba osoby), která ve vás probouzí chuť makat víc a víc, uložte si ji. Já osobně sleduju spoustu fitness holek na instagramu (protože tam chodím furt), proto si fotky neukládám. Ale je to dobrý nápad v případě, že máte slabou vůli. Nastavte si ji třeba na tapetu na mobil, abyste pořád před sebou viděli, to co můžete mít. Najděte si svůj způsob nejintenzivnější motivace.



Jak už jsem se zmínila motivuje mě spoustu děvčat z instagramu, které si tam dávají fotky z fitka (a ne nejsou tu ty slečinky, které se tam jdou jen vyfotit a pak hurá domů a dát si hranolky) a fotí si svá zdravá jídla. Většinou si dělám, co se týče zdravého mlsání, pořád to samé. Tudíž se díky jejich každodenní aktivitě učím novým receptům a zkouším nejrůznější kombinace. A díky fotkám z posilovny a jejich těl (a hlavně těch sexy zadků!! Ne, nejsem na holky) nabývám pozitivních myšlenek a chuti jít hned makat. Z těch instagramových bych vám určitě doporučila @jmenujisepeta a její blog blogbyp.blogspot.com. Zrovna Péťa se stala mojí druhou největší motivací. Dále například @pamela_rf a co se týče jídel, tak zejména @dnes_snidam, kde najdete příspěvky od všech možných slečen a @_oatmeal.lover. Samozřejmě také @punkieblas  (Kecám, to je můj trapnej instáč)

Ale mojí úplně největší motivací je osoba mně hodně blízká. Je to můj přítel. Možná se tomu budete divit, ale kdybyste ho znali, vůbec by vám to divné nepřišlo. Možná si říkáte, jak mě asi může inspirovat sedmnáctiletý kluk. A já vám to moc ráda povím.
Víte, docela už dlouho dobu na sobě maká. Zbožňuje kulturistiku a posilování. Ale trošku ztrácí tím, že nejí tolik, jak jeho tělo pro nabírání hmoty potřebuje. Moc dobře to ví, ale prostě do sebe víc jídla nenacpe. Snaží se, ani nevíte, jak moc se snaží. Je na něm vidět, že mu to někdy drásá srdce a nervy. Přestože s tímhle trošku bojuje, tak si dává dost zabrat i s velkými váhami a je na něm vidět, že na sobě vážně maká. Osobně si myslím, že s tím jídlem se to zlepšuje a je na dobré cestě (a to mu můžu říkat furt a on mi stejně nebude věřit). Říkáte si asi: "Hmm, namyšlená blbka, jen se chlubí" Ale to, proč to sem píšu, má důvod. Protože právě jeho úsilí, snaha a pokroky se mi staly vzorem. Díky němu jsem začala. Také hlavně z toho důvodu, že jsme skoro pořád spolu a mají doma posilovnu, tudíž tam často chodí. No a já tam vždycky jen seděla a mobilovala. Zamyšleně jsem na něj jednou koukala a řekla jsem si - dost! Nebudu tu sedět na zadku jako pecka a budu s tím zadkem něco dělat! Ano, zadek byl ten hlavní důvod. Nevím ani proč, ale prostě jsem chtěla (a pořád chci) mít sexy kulaťoučkou prdelku. A když už zadek, tak proč ne celá?


A další zásadní důvod je, že pokaždé, když jdu cvičit a píšu mu to, tak mi napíše: "Jen tak dál, jsem na tebe hrdej, lásko." Žádný negativní věci a kecy. Když brečím, že nevidím pokrok, že mi to nejde a tak dál, je tady pro mě. Radí mi, zlepšuje mi náladu a pak mě tak zlechtá, že ani nevím, že jsem brečela. Jelikož cvičíme spolu, jistí mě, podporuje a má o mě strach. Ví, co "můžu a co ne", abych neměla nohy, jak chlap. Takže mi zakazuje veškeré suplementy, které sám bere (pche). Ne, já to chápu. Já sama do sebe nechci cpát proteiny. Ale na ochucení palačinek je vanilkáč skvělej!


Možná to na vás působí, že jsem vám vlastně nic neporadila a vychvalovala tu svého skvělého boyfrienda, ale tím vším vám chci naznačit, ať inspiraci nehledáte daleko. :)


Tento článek je věnován vám všem, kteří stále pátráte pro ideální inspiraci, která vás nakopne a také mému přítelovi, bez kterého už bych to opět vzdala.





Vaše zamilovaná a namotivovaná
post signature

4 komentáře:

  1. Je naprosto dokonalé, že máš takovouto inspiraci v příteli! Přesně tak to má být :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc!
      Já jsem popravdě vůbec nečekala, že v tomhle věku budeme schopni se navzájem tolik podporovat a držet ve všem možném. :)

      Vymazat
  2. Jéé, my jsme to s přítelem měli přesně naopak :D já se sebou začala něco dělat a on se ke mě přidal. Sice spolu cvičíme jen doma, sami spolu, ale i tak je mojí velkou oporou a vždy se vzájemně motivujeme ke cvičení :) držím palečky v neztrácení motivace :)!!
    http://www.wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? To je ale taky hezký. Hlavně, že jste tu jeden pro druhého.:)
      Děkuji a taky držím palce!:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)