úterý 26. dubna 2016

Špagety s cottagem a brokolicí

Zatím všechny mé recepty byly na zdravé mlsání. Dnes se ale podíváme na něco vhodného k právoplatnému zdravému obědu, či večeři. Musím říct, že přes můj odpor k brokolici, mi jídlo moc chutnalo. Tudíž brokolice (a nedávno to byly i lusky) můžu pomalu zařadit do své zdravé stravy. Třikrát hurá!
Abych vše uvedla hned na začátku na pravou míru. fotky nejsou mé. Důvod je jednoduchý. Vypadalo to hrozně a nechtěla jsem vás odradit. Nepovedlo se mi to hezky vyfotit a jelikož jsem neměla na výběr a musela místo brokolice použít babiččiny brokolicové karbanátky, nechtěla jsem vás jimi děsit.





Suroviny:

• špagety
• 1 balení sýru cottage
• 1/2 brokolice (já měla brokolicové karbanátky)
• zelenina (kukuřice, mrkev, hrášek - já koupila v lidlu mraženou směs)
• 4 plátky dušené šunky
• 1-2 stroužky česneku
• sůl
• tvrdý sýr

Postup: Uvaříme špagety. Brokolici rozebereme na růžičky a povaříme 10 minutek. Česnek nakrájíme na plátky, šunku na kostičky a orestujeme na pánvi s kapkou olivového oleje. Přidáme zeleninu (i brokolici). Krátce podusíme a nakonec vypneme plotýnku, přidáme cottage a necháme prohřát. 
Pro větší "omáčkový efekt" doporučuji podlít troškou smetany, ale není to nutné. 

Obrázek je pouze ilustrativní.

Nebudu lhát. Bylo to výborné, ale.. Prostě se mi to nepovedlo hezky naaranžovat. Takže se vám moc omlouvám, ale příště určitě budou zase moje fotky, jak je zde zvykem.
Měla jsem to k večeři a jelikož jsem si na trvalo odhlásila školní hnusy obědy, tak jsem si to vzala i druhý den na oběd.
Toto jídlo mohu jen doporučit, pokud máte aspoň trochu odvahy na to brokolici a nebo jí máte rádi. Já se v rámci svého zdravého životního stylu snažím přijít na chuť různým potravinám, které jsem dřív nemusela. Ne vždy to však jde, takže když brokolici vynecháte, chápu vás a nebudu se zlobit. Ale byla bych ráda, kdybyste to zkusili třeba i bez ní, stojí to za to! 


Vaše nespolehlivá (co se psaní článků týče)
post signature

3 komentáře:

  1. Tak tohle je recept přímo pro mě - já totiž zase brokolici neskutečně miluju a mohla bych ji jíst denně... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musí to být výborné :) miluju brokolici :)

    OdpovědětVymazat
  3. Těstoviny můžu v jakékoliv podobě, vypadají krásně, jen škoda, že jsi neudělala vlastní fotku :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)