úterý 19. dubna 2016

Jdu si udělat fotku do fitka

Zažili jste někdy, že z vás úplně teklo a dřeli jste jako koně a naproti vám prošla slečna, která na stejně s vámi do fitka přicházela, ale byla úplně neposkvrněna potem? V ruce mobil, na sobě nějaké ultra sexy hadříky jakože "na cvičení"? Mně bohužel ano a hned po druhé, co jsme fitko navštívila. Určitě každý znáte tyto lidi a pokud chodíte do fitka, možná jste se s někým takovým i osobně setkali. Já si vždycky říkám, co z toho asi mají, když lžou světu a hlavně sobě?



Musím se s vámi podělit o jednu příhodu, která se mi stala hned při mé druhé návštěvě fitka. Šla jsem tam po škole s přítelem, když mi odpadl tělocvik. Fitko máme kousek od školy, takže jsme tam byli coby dup. Vyšlápli jsme si pár schodů nahoru (horší to bylo dolů, když jsem asi už třetí den nemohla chodit po dřepech), sundali boty a šli do šaten. 
Vešla jsem dovnitř a byly tam dvě děvčata. Byly oblečené na cvičení, aspoň to tak vypadalo. Když jsem přišla, zrovna se tam extrémně stříkaly deodorantem a odcházely chviličku přede mnou. Po té, co jsem vyšla, ani ne za 3 minutky, šly na pás. Ani ne za dalších 5 minut se objevily v místnosti, kde se normálně posilovalo (na pásy bylo vidět, takže si opravdu nevymýšlím). Zalezly do kouta, kde byly lavice na posilování břicha a míče. 


Půl hodina uběhla. Já byla celá rudá, už jsem toho měla dost za sebou a oni tam stále seděly. Povídaly si s nějakým klukem, což byl taky případ sám o sobě, měli jste ho vidět cvičit břicho. Uběhla hodina a oni se po celé té době koukání do mobilu, předělávání účesů a kecání zvedly. Šly do šatny, tak jsem si říkala, že jdou třeba na wc a konečně se do toho pustí. Po chvíli jsme je viděla, jak oblečené odchází. To mi prostě vyrazilo dech. 
Dát za hodinu sezení ve fitku 40 korun? To budu radši sedět doma, ne? I když, oni si tam asi přišly udělat nějakou super fitness fotečku na instáč, aby je všichni obdivovali, jak dřou (škoda, že je neznám, napsala bych jim skvělý komentář:) ). Nejdřív jsem z toho byla celkem rozrušená, ale pak mi to bylo akorát k smíchu. 


A tohle bych jim asi vzkázala.

Je mi celkem líto lidí, kteří si musí takovým způsobem něco dokazovat. I když nevím, co si tím dokážou. Koho zajímá, že lžou ostatním. Ať si lžou. Ale lhát sám sobě? To je podle mě nejhorší.


Vaše z dnešních lidí zklamaná
post signature

8 komentářů:

  1. Tyjo, holkám se asi vysloveně chtělo cvičit, tak hlavně, že mají v hlavě srovnané, proč do toho fitka chodí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No přesně tak. :D To je hlavní, mít to srovnané v hlavě. :D

      Vymazat
  2. Tak přesně takto jsem si představovala všechny slečny, co vypadají na fotkách z fitka tak skvěle :D jsem ráda, že se mi mé domněnky potvrdily :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tento článok ma nesmierne pobavil :D Priznám sa, že aj ja si občas spravím fotku vo fitku :D ale to je skôr že sa ma niekto spýta čo robíš? A ja mu darmo vysvetľujem čo čvičím (keď sa zaujíma), tak mu to odfotím aby pochopil a je to rýchlejšie. No v takom prípade často odfotím len stroj a nie seba :D V každom prípae chodím do fitky cvičiť a nie fotiť sa :) Aj keď to na mne nie je vidieť

    www.co-je-dobre-to-musim-mat.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda. :D
      I já jsem si tam teď posledně fotku udělala, ale jak říkám, je to jiné, když tam člověk hodinu dře a pošle třeba fotku na snapchat nebo jako motivaci jí dá na instagram, ale hodinu tam sedět a pak tvrdit, jak jsem dřela, to je smutné. :D

      Vymazat
  4. Myslím, že udělat si občas fitkovou fotku není úplně od věci pokud si tím člověk měří progress nebo prostě potřebuje mít nějakou motivaci nebo důkaz :D Ale jít do fitka fakt jen na pokec, posezení a fotku, tak to mi moc nedochází :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)