neděle 17. dubna 2016

Proteinové lívance

V pátek jsme s přítelem slavili naše první výročí a pak jsme byli celý víkend spolu. Nějak jsem neměla náladu na nic jiného, než se věnovat jemu. Proto článek vychází až dnes a ještě k tomu večer. Je to recept na lívance, které jsem dělala pro mě a přítele k večeři. Jelikož i on posiluje, protein v lívancích uvítal a mé zdravé výtvory mu nevadí (takže nebojte, netrápím ho). Oba jsme si moc pochutnali a dva kousky jsme poslali po taťkovi i mamce do práce.




Suroviny: (cca 7 ks)

• 150g rozemletých ovesných vloček
• 2 vejce
• 200 ml mléka
• holandské kakao
• necelá odměrka čokoládového proteinu

• řecký jogurt
• tvaroh
• banán nebo čoko protein

Postup: Vejce rozklepneme a oddělíme si bílky a žloutky. Mléko, žloutky a vločky smícháme. Bílky si vyšleháme v sníh a přimícháme do směsi. V případě, že těsto bude moc tekuté, nebojte se ho zahustit trochou mouky. Jestliže máte pořád strach z mouky, dejte více rozemletých vloček.
Pečeme na pánvičce bez tuku, v případě nutnosti na kokosovém oleji dozlatova.

"Polevu" jsem udělala tak, že jsem smíchala řecký jogurt s lžící tvarohu a lžící čoko proteinu. Aby to nebylo moc přeproteinované, doporučila bych rozmixovaný banán. Každý lívanec jsem potřela a  poslední posypala kokosem.


Sladké byly tak akorát - abych vám to přeložila z mé řeči (jelikož už na sladké zvyklá nejsem), byly celkem málo sladké (jestli vy zvyklí jste). Na lehkou večeři jsou proto ideální a tři kusy stačí tak akorát pro jednoho. Myslím, že stejně výborné, možná i lepší, by byly na snídani, což vyzkouším určitě příště. A také je v budoucnu určitě lépe ozdobím, toho se bát nemusíte!

Tak dobrou chuť a hodně štěstí při kuchtění!

Přeje


Vaše nadchnutá
post signature

4 komentáře:

  1. Krásně jste své výročí oslavili :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty vypadají božsky! Úplně jsem dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju! :D Tak utíkej ukuchtit nějakou zdravou dobrotu!:)

      Vymazat

Každý komentář potěší, děkuji. :)