úterý 5. dubna 2016

Ovesné cookies

Jak jsem slibovala na mé facebookové stránce, dnes je článek venku! Sice opět déle, než jsem chtěla, ale bohužel mám trochu těžší období. Nějak o tom nechci teď moc mluvit ještě, ale časem se všechno dozvíte, možná to už i víte. Včera večer jsem rozepsala - A cvičíš taky? - 3. část a samozřejmě jsem to nestihla, tak pro vás mám rychlý recept, který jsem dělala již několikrát a sama se na něj dnes opět chystám.

 Jsou to ovesné cookies sušenky!




Suroviny:

• ovesné vločky
• 1 vejce
• med (či jiné sladidlo)
• banán
• chia semínka (nemusí být)
• mléko
• hořká čokoláda
• kypřící prášek

• rozinky, kousky ořechů, semínka a co jen budete chtít.

Postup: Ovesné vločky můžete nechat vcelku, popřípadě rozemlít, je to jedno. Dáte je do misky. Rozmačkáte banán a přidáte s vajíčkem a ostatními surovinami k vločkám. Čokoládu, nejlépe hořkou, pokrájíme na malé kostičky a přisypeme do mísy. Pro lepší strukturu přidáme jogurt a podle uvážení dolijeme mléko. Hlavně nezapomeňte na kypřící prášek. Nakonec dosladíme např. medem podle chuti a potřeby. Těsto by mělo být opět ideálně vláčné. Pečeme dozlatova na 180°.
Já jsem pokrájela para ořechy, mandle, přidala jsem semínka, rozinky a sušenky byly naprosto výtečné.


Nejen, že jsou zdravé, ale i u přítele doma zabodovaly! Jsou rychlé, takže když vás honí mlsná, jenom všechny ingredience spatláte dohromady, šoupnete do trouby a je to! Pak můžete sníst i celý plech. Ale to bych vám zrovna taky nedoporučovala. 
I u nás doma moc chutnají a hned po banánovém chlebu mi je mamka poroučí neustále péct. Jediné mínus je, že hned zmizí, takže další den můžete péct na novo.

Tak hodně štěstí, kuchtíci! Příště bude nějaký ukecaný článek, ale chce to ještě čas, abych zplodila něco, co bude stát za to. Takže recepty to jistí. Ale do příště máknu, slibuju.



Vaše vyčerpaná 
post signature

4 komentáře:

Každý komentář potěší, děkuji. :)